SILENOS – Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji nakupov v spletni trgovini www.silenos-ogrevanje.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Vsebine na spletni strani so za informativno in izobraževalno rabo. V primeru nejasnosti priporočamo posvet s strokovno osebo na področju ogrevanja.

 

 

Podatki o podjetju

SILENOS, trgovsko zastopniško podjetje d.o.o.

Kozje 138a, SI-3260 Kozje

Okrožno sodišče v Celju – Srg 2015/3426

Ustanovni kapital: 100.000,00€

Matična številka: 6778623000

Davčna številka: SI99263785

Smo zavezanec za DDV

TRR račun:

SI56 0400 1004 8042 634 (Nova KBM d.d.)

T: 03/8002652

E: info@silenos-ogrevanje.si

 

Kupca (v nadaljevanju uporabnika) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). S spletno trgovino www.silenos-ogrevanje.si (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje SILENOS d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).

 

Varovanje in zaupnost podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev naše spletne trgovine zelo pomembna. Zato zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov. Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke shranimo in uporabljamo za namene internega arhiva in statistike. Za primere zlorab in vdorov v računalniški sistem ne prevzemamo nobene odgovornosti. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Upravitelj spletne trgovine bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega in oglasnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. V primeru nejasnosti naročila lahko kadarkoli pisno zahtevate, da v roku 15 dni začasno ali trajno prenehamo uporabljati vaše podatke za namene neposrednega trženja.

 

Dostopnost informacij

Zavezujemo se, da bomo kupcu vselej zagotovili naslednje informacije:

  1. Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; pogoje za odstop; podatke o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Nakup

Nakup brez registracije: Za uspešen nakup registracija ni potrebna. Obvezno pa je potrebno vpisati veljavne podatke, telefonsko številko in elektronski naslov, kjer se naročilo preveri, v kolikor je to potrebno. Uporabnik prejme na e-mail sporočilo o kupljenih izdelkih. Uporabnik jih ima možnost naročilo preklicati, dokler se ne odda v obdelavo. V kolikor ga ne prekliče se smatra, da se uporabnik strinja z nakupom.

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med trgovino in kupcem v spletni trgovini www.silenos-ogrevanje.si je sklenjena v trenutku, ko www.silenos-ogrevanje.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila.

Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini www.silenos-ogrevanje.si občasno ažurirajo in spreminjajo. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Lahko se zgodi, da se morebitne spremembe podatkov ne popravijo pravočasno v spletni trgovini, vendar bomo kupca skušali pravočasno obvestili o morebitnih spremembah ter mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik si pridružuje pravico do spremembe cen (ter vsebinskih in tekstovnih sprememb) v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča plačevanje na tri načine:

  1. Z gotovino ob prevzemu (pošiljko dostavi dostavna služba oziroma osebni prevzem na sedežu podjetja);
  2. Po ponudbi oziroma po predračunu in sicer z nakazilom na račun ponudnika: SILENOS d.o.o., Kozje 138a, SI-3260 Kozje, SI56 0400 1004 8042 634 (NOVA KBM d.d.);
  3. Leanpay obročno plačevanje preko spleta
    Preprost in inovativen način obročnega nakupovanja, ki od uporabnika ne zahteva obiska banke ali odvečne papirologije.Kredit je odobren/zavrnjen preko spletne aplikacije v le 4. minutah.
    • spletno obročno plačevanje
    • fiksna obrestna mera
    • število obrokov 3, 6, 12, 18 ali 24
    • za kredite od 50,00 EUR do 3.000,00 EUR Podjetje LeanPay je od Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo prejelo dovoljenje za potrošniško kreditiranje v RS (št. dovoljenja: 323-8/2018/9). Prav tako ima sklenjeno pogodbo z Banko Slovenije za dostop do registra SISBON.
    Več o pogojih uporabe LEANPAY si lahko preberete na https://app.leanpay.si/terms-of-use in Leanpay – Redna ponudba. Pooblastilo za posredovanje Leanpay d.o.o. – SILENOS d.o.o.Podjetje SILENOS d.o.o., je zgolj kreditni posrednik in ne odgovarja za ravnanja kreditodajalca v postopku preverjanja kreditne sposobnosti in odobravanja kredita.

Dostava

  1. V primeru plačila po povzetju Pošta Slovenije dodatno zaračuna storitev odkupnine po svojem veljavnem ceniku, ki je različna za paket oz. mali poslovni paket (odvisno od vašega naročila). Na ta strošek podjetje SILENOS d.o.o. ne more vplivati.
  2. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.
  3. Pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
  4. Čas dostave: Naročeno blago je pripravljeno in odpremljeno v 1-5 delovnih dneh po prejemu naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odpreme blaga ne izvaja. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, bo ponudnik o tem obvestil kupca po e-mailu ali telefonu v roku treh delovnih dni od prejetja naročila.

Vse dodatne informacije lahko kupec dobi na info@silenos-ogrevanje.si ali na telefonu 080 88 20.

 

Račun

Ponudnik ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v paketu ali v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Darilni boni

Darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec SILENOS d.o.o. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine www.silenos-ogrevanje.si. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to označeno drugače. Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona. Uporaba darilnega bona: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. V spletni blagajni v polje »OBVESTILO OB NAROČILU« vpišite številko bona. Končni znesek bomo obračunali na računu.

 

Kode za popust

Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Želene artikle dodaj v košarico. Na zaključku blagajne v okence »kuponi« vpiši kodo za popust in klikni gumb »uporabi kupon«. Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Ko vpišeš kode za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je še potrebno poravnati.

 

Garancijska izjava

Rok za reševanje reklamacije je 30 dni od dneva prevzema izdelka, lahko pa se podaljša za največ 15 dni, v kolikor se upoštevajo narava in zahtevnost blaga, resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. Če v zakonsko predpisanem roku napake ne bi mogli odpraviti, bomo na vašo zahtevo izdelek zamenjali z novim ali pa vam vrnili kupnino. Garancijska doba se podaljša za čas, ko zaradi servisnega popravila izdelka ni bilo mogoče uporabljati. Garancijska popravila in popravila izven garancije opravljajo pooblaščeni servisi. Izjavljamo, da jamčimo za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku 5 let, ki začne teči z dnem dobave blaga potrošniku. Garancija velja na področju Republike Slovenije. Nadomestni deli, vzdrževanje in priklopni aparati za izdelke izven garancije so proti plačilu zagotovljeni za obdobje 5 let po preteku garancijskega roka, če z zakonom ni drugače določeno. Povrnemo stroške prevoza oziroma prenosa v vezi s popravilom v garancijskem roku, na temelju pravilno izstavljenega računa, po veljavni poštni tarifi do namembne železniške postaje ali pošte.

Garancija ne velja v naslednjih primerih:

  • neupoštevanje tehničnega navodila
  • predhodno opravljanje popravila nepooblaščene osebe
  • vgradnje neoriginalnih sestavnih delov
  • malomarnega ravnanja z izdelkom
  • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe
  • nepravilna montaža aparata

Opozorilo: Potrošnik ima zakonsko pravico, da zoper prodajalca oz. dobavitelja v primeru neskladnosti blaga brezplačno uveljavlja jamčevalne zahtevke. Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz obveznega jamstva za skladnost blaga.

Pravice, ki jih ima potrošnik, če blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglasnem sporočilu (97. člen ZVPot-1):

(1) Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

(2) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

(3) Če proizvajalec v roku iz prvega odstavka tega člena in prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

(4) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

(5) Ne glede na prvi, drugi in tretji odstavek 97. člena ZVPot-1 lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

(6) Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.

(7) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.

(8) Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

(9) Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

Postopek uveljavljanja garancije

  • uveljavljanje garancije na blago predhodno najavite preko e-pošte servis@silenos-ogrevanje.si ali preko telefona na 080 88 20, od ponedeljka do petka od 9.00 do 14.00 ure – obrazec za najavo garancije najdete na naši spletni strani https://silenos-ogrevanje.si/navodila/
  • po potrditvi oziroma uskladitvi z vami bomo organizirali prevzem pošiljke preko Pošte Slovenije

Stroški pošiljanja so brezplačni. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo, iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.

 

Stvarne napake

V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja.

Uveljavljanje stvarnih napak

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Dobavitelj ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Stvarno napako lahko uveljavljate preko priloženega obrazca z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov servis@silenos-ogrevanje.si ali osebno na sedežu dobavitelja. Potrošnik ima pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo. Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:

  • odpravili napako na izdelku
  • povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
  • povrnili celotni plačani znesek

V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo čimprej, vendar najkasneje v roku osmih dni ugodili. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili.

 

Jamčevalni zahtevki

Zavedamo se pomembnosti jamčevalnih zahtevkov, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo, vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili. Zahtevek iz naslova jamčevanja za kupljene izdelke lahko podate na sedežu podjetja SILENOS d.o.o., Kozje 138a, 3260 Kozje.

V primeru uveljavljanja jamčevalnih zahtevkov morajo biti izdelki čisti, torej brez vidnih sledi prahu, dlak, madežev in umazanije. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo, iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.

Pravice potrošnika – jamčevalni zahtevki

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega člena.

 

Pravica do odstopa od pogodbe

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko uredite na spletni strani, kjer si lahko prenesete obrazec ali preko e-pošte z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete na e-pošti naslov info@silenos-ogrevanje.si ali z nedvoumno ustno izjavo preko telefona 080 88 20 od ponedeljka do petka od 9.00 do 14.00 ure.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Prejeto kupnino vam vrnemo na vaš transakcijski račun. Pravico do vračila kupnine imate, ko naša družba prevzame blago in opravi pregled prevzetega blaga ali do predložitve dokazila, da ste nam izdelek poslali. 14-dnevni odstopni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago vrniti na naslov sedeža podjetja SILENOS d.o.o., Kozje 138a, 3260 Kozje v 14 dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopate od pogodbe. Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo. V primeru odstopa od pogodbe ste dolžni dokazati kje in kdaj ste blago kupili. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo, iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.

Pravica do odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Naša želja je, da postopek od odstopa pogodbe poteka brez zapletov, zato smo pripravili kratek seznam na kaj je potrebno biti najbolj pozoren pri spletnem nakupu:

  • Embalažo previdno odprite in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste popolnoma prepričani, da je izdelek ustrezen. Ob vrnitvi izdelka predlagamo, da ga vrnete v originalni nepoškodovani embalaži v izogib zmanjšanju vračila kupnine.
  • Z izdelki, ki ste jih prejeli, rokujte previdno, saj lahko pride do poškodb in prask, predvsem pri bolj občutljivih izdelkih, ki imajo lakirane površine (zasloni televizorjev, ohišja aparatov, …).
  • Zaščitno folijo odstranite pazljivo.
  • Aktivacija in registracija programske opreme v naprave ne sme biti opravljena ob vračilu blaga.
  • Vidne sledi uporabe ali montaže izdelka kot so prah, dlake, praske, madeži, umazanija, …

Odstop od pogodbe oziroma vračila blaga ne velja za primere:

  • blago ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera družba nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe
  • blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti
  • blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe
  • zapečatenih avdio – ali videoposnetkov in računalniških programov, če je bil po dostavi odprt varnostni pečat
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je bil po dostavi odprt pečat

 

Vračilo blaga

Osebno na naslov SILENOS d.o.o., Kozje 138a, 3260 Kozje:

  • vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte info@silenos-ogrevanje.si ali preko telefona na 080 88 20, od ponedeljka do petka od 9.00 do 14.00 ure
  • navedete ime in priimek, številko naročila, e-pošto in kontaktni telefon
  • za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo, iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.

V primeru odstopa od pogodbe preko dostavne službe na naslov SILENOS d.o.o., Kozje 138a, 3260 Kozje.

Stroške pošiljanja krijete sami. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.

V primeru napačnih ali razbitih izdelkov:

  • vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte info@silenos-ogrevanje.si ali preko telefona na 080 88 20, od ponedeljka do petka od 9.00 do 14.00 ure
  • po potrditvi oziroma uskladitvi z vami bomo organizirali prevzem pošiljke preko Pošte Slovenije

Stroški pošiljanja so brezplačni. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.

Na vašo željo vam lahko blago zamenjamo za drugo ali pa vam vrnemo kupnino.

Na zgornji naslov ali na elektronski naslov info@silenos-ogrevanje.si lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge.

 

Pritožbe in spori

V primeru težav lahko kupec pritožbo poda:

  • preko brezplačne telefonske številke 080 88 20 vsak delavnik od 9.00 do 14.00 ure,
  • na e-naslov info@silenos-ogrevanje.si,
  • na sedežu podjetja SILENOS d.o.o., Kozje 138a, 3260 Kozje.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo na pritožbo odgovoril najkasneje v roku osmih dni. SILENOS se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si SILENOS prizadeva po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno.

SILENOS spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Podjetje SILENOS d.o.o. skladno s 3. odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) izjavlja, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi nastali v postopkih spletne prodaje po teh pogojih in po posebnih akcijskih pogojih. Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko – Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi:  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.

 

Telefonsko naročanje in svetovanje

V kolikor bi vaš nakup raje opravili po telefonu, nas lahko pokličete vse dni v tednu na brezplačno telefonsko številko 080 88 20. Z veseljem bomo sprejeli vaše naročilo in vam svetovali. V primeru, da bomo v času vašega klica zasedeni in se ne bomo javili, vas pokličemo nazaj.

 

Pravno obvestilo

Spletna trgovina www.silenos-ogrevanje.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

 

Odveza odgovornosti

Spletna stran www.silenos-ogrevanje.si je last podjetja SILENOS d.o.o., ki spletno stran tudi upravlja. Vsebine, ki je objavljena na tem spletnem mestu, brez dovoljenja nihče ne sme prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati. Spletna trgovina www.silenos-ogrevanje.si je mesto, kjer najdete električne radiatorje Glamox in Norel ter pripadajoče dodatke. Trudimo se, da na spletni strani objavljamo le prave in ažurne podatke, vendar ne moremo zagotavljati točnosti in zanesljivosti čisto vseh objavljenih podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Pridržujemo si tudi pravico do vsebinskih in drugih sprememb na spletnem mestu. Vse informacije na straneh spletne trgovine www.silenos-ogrevanje.si so zgolj informativnega značaja. V primeru nejasnosti priporočamo posvet s strokovno osebo na področju ogrevanja. Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij. Za posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani, ne prevzemamo nobene odgovornosti. Vse fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Z uporabo tega spletnega mesta obiskovalec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnika zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi, programski opremi ali druge opreme zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani.

 

Pravila nagradnih iger

  1. Organizator nagradne igre je podjetje SILENOS d.o.o., Kozje 138a, SI-3260 Kozje (v nadaljevanju organizator). Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki v sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.
  2. K nagradni igri lahko pristopijo uporabniki spletne trgovine, ki sprejemajo te pogoje sodelovanja v nagradnem žrebanju, so državljani Republike Slovenije s stalnim bivališčem v Republiki Sloveniji in so starejši od 18 let.
  3. V primeru, ko nagradna igra poteka prek spletnega družabnega omrežja Facebook, lahko v nagradni igri sodelujejo vse osebe, ki so v okviru spletnega družabnega omrežja Facebook pridružene posameznemu profilu, na katerem poteka nagradna igra oziroma vse osebe, ki so na tem profilu kliknile gumb »Všeč mi je« oziroma »Like«, razen če besedilo razpisane nagradne igre ne predvideva drugače.
  4. V nagradnem žrebanju ne smejo sodelovati zaposleni v podjetju SILENOS d.o.o. ter njihovi ožji družinski člani. Če je dobitnik nagrade mladoletna oseba, morajo starši ali skrbniki podpisati izjavo, da se strinjajo s prejemom nagrade.
  5. Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
  6. Ob koncu nagradne igre bo med udeležence, ki izpolnjujejo zahtevane pogoje za sodelovanje, podeljena nagrada na podlagi naključne funkcije računalniškega izbora ali komisije organizatorja. Prireditelj je po želji lahko prisoten.
  7. Nagrada je opredeljena v razpisu. Nagrade ni mogoče zamenjati za kakršno koli drugo nagrado ali za denar.
  8. Izžrebanec bo o nagradi obveščen po e-pošti, prevzema pa jo od prireditelja. Nagrajenec je dolžan pisno potrditi prevzem nagrade v roku 7 dni in podati podatke, potrebne za prevzem nagrade (ime, priimek, naslov, davčna številka) na naslov info@silenos-ogrevanje.si. V kolikor se nagrajenec ne javi v roku 7 dni, nagrada preide na drugega izžrebanca.
  9. Davek od nagrade plača nagrajenec.
  10. Vsak sodelujoči v naši nagradni igri ali nagradnem glasovanju se strinja, da s sodelovanjem postane tudi naročnik naših dnevnih e-novic, njegov e-mail pa je lahko posredovan prireditelju nagradne igre.
  11. Sodelujoči v nagradnem žrebanju lahko v času trajanja nagradnega žrebanja prekliče sodelovanje v nagradnem žrebanju, s čimer bodo njegovi osebni podatki izbrisani iz baze osebnih podatkov. Za prekinitev sodelovanja v nagradnem žrebanju mora podati zahtevek na elektronski naslov info@silenos-ogrevanje.si.
  12. Organizator si pridržuje pravico do sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradnega žrebanja bo organizator udeležence obveščal z objavami na spletni strani www.silenos-ogrevanje.si

 

Želimo vam prijetno nakupovanje v naši spletni trgovini!

SILENOS, trgovsko zastopniško podjetje d.o.o., Kozje 138a, SI-3260 Kozje

Modra številka: 080 88 20, T: 03/800 26 52

V PRIMERU REKLAMACIJE VAS PROSIMO, DA SE OBRNETE NA POOBLAŠČENI SERVIS.